[ Pobierz całość w formacie PDF ]

0,10 2,645 2,980
÷0,580,
dla wagonu obci¹¿onego o nacisku 22,5 t/oS  0,085÷
Tablica 8 ÷0,578,
WartoSci (Y2/Q)nieb przy przejexdzie przez torowe stanowisko przestaw- dla wagonu obci¹¿onego o nacisku 25,5 t/oS  0,082÷
WartoSci (Y2/Q)nieb przy przejexdzie przez torowe stanowisko przestaw-
WartoSci (Y2/Q)nieb przy przejexdzie przez torowe stanowisko przestaw-
WartoSci (Y2/Q)nieb przy przejexdzie przez torowe stanowisko przestaw-
WartoSci (Y2/Q)nieb przy przejexdzie przez torowe stanowisko przestaw-
cze z toru 1435 mm na 1520 mm, ³2 = 65° ÷0,576,
cze z toru 1435 mm na 1520 mm, ³2 = 65°
cze z toru 1435 mm na 1520 mm, ³2 = 65°
cze z toru 1435 mm na 1520 mm, ³2 = 65°
cze z toru 1435 mm na 1520 mm, ³2 = 65°
a wiêc znacznie poni¿ej wartoSci (Y1/Q)nieb i (Y2/Q)nieb (tab.7
µ (Y2/Q)nieb , ± = 0° (Y2/Q)nieb , ± = 0°23'
µ (Y2/Q)nieb , ± = 0° (Y2/Q)nieb , ± = 0°23'
µ* (Y2/Q)nieb , ± = 0° (Y2/Q)nieb , ± = 0°23'
µ (Y2/Q)nieb , ± = 0° (Y2/Q)nieb , ± = 0°23'
µ (Y2/Q)nieb , ± = 0° (Y2/Q)nieb , ± = 0°23'
i 8), co Swiadczy o zagwarantowaniu bezpieczeñstwa prze-
0,25 1,233 1,670
jazdu przez to stanowisko.
0,10 1,683 1,932
Literatura
* W warunkach suchych i czystych powierzchni wspó³pracuj¹cych obrze¿a ko³a i rowka szy-
[1] Suwalski R.: Wózek towarowy typu 4RS/N do automatyczne-
ny przyjmuje siê wartoSæ wspó³czynnika tarcia Slizgowego µ = 0,25, natomiast w przy-
go ruchu przestawczego 1435/1520 mm. ZNTK Poznañ S.A.,
padku wprowadzenia warstewki smaru miêdzy te powierzchnie µ = 0,10.
maj 1998 (do u¿ytku s³u¿bowego PZNTK S.A.).
[2] Suwalski R.: Rodzina wózków typu 25AN do nowych i mo-
Tablica 9
dernizowanych wagonów pasa¿erskich oraz elektrycznych ze-
Qrzecz [kN] Pp [kN] µ3 Á3 [°] Pw [kN] Yrzecz [kN] Y/Qrzecz spo³Ã³w trakcyjnych. EMI-PRESS, £Ã³dx 1996.
Qrzecz Pp µ3 Á3 Pw Yrzecz Y/Qrzecz
Qrzecz Pp µ3 Á3 Pw Yrzecz Y/Qrzecz
Qrzecz Pp µ3 Á3 Pw Yrzecz Y/Qrzecz
Qrzecz Pp µ3 Á3 Pw Yrzecz Y/Qrzecz
[3] Suwalski R.: SUW 2000 Polski system samoczynnej zmiany
0,05 2,86 1,65 3,75 0,150
rozstawu kó³ do wagonów towarowych, osobowych i pojaz-
25,0 2,1 0,10 5,71 4,88 6,90 0,276
dów trakcyjnych w transkontynentalnym ruchu kolejowym. PKP
0,15 8,53 13,99 16,09 0,644
CARGO Katowice, lipiec 2000 (do u¿ytku s³u¿bowego sygna-
0,05 2,86 6,60 8,70 0,087
tariuszy porozumienia).
100,0 2,1 0,10 5,71 19,53 21,62 0,216
[4] Suwalski R.: Analiza statyczna mechanizmu blokuj¹cego. CBK
0,15 8,53 55,94 58,04 0,580
PKP Poznañ 1997 (do u¿ytku s³u¿bowego sygnatariuszy poro-
0,05 2,86 7,43 9,53 0,085
zumienia).
112,5 2,1 0,10 5,71 21,97 24,07 0,214
[5] PKP CNTK Zak³ad Mechaniki Taboru. Pracownia Wagonów. Te-
0,15 8,53 62,94 65,04 0,578
mat 4157/20. Badania dopuszczeniowe wagonów wyposa¿o-
0,05 2,86 8,42 10,52 0,082
nych w automatyczny system zmiany rozstawu kó³ oraz nad-
127,5 2,1 0,10 5,71 24,90 27,00 0,211
zór nad przeprowadzeniem ich testów eksploatacyjnych.
0,15 8,53 71,33 73,43 0,576
Warszawa 1999.
7-8/ 2000 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sportingbet.opx.pl
  • Podstrony