[ Pobierz całość w formacie PDF ]

Ludzie chcą mieć te trzy rzeczy, kiedy opowiadasz historię:
1) Informacje - nasze instynkty popychają nas do tego, aby się uczyć i być ciekawym świata.
Musimy poznać przyczynę wszystkiego I umiejscowić wszystko w naszym wyobrażeniu o religii,
systemie, telewizji(?). Opowieści pomagają ci przekazywać informację w prosty (najlepsza forma
dla większości ludzi) sposób.
2) Wiarę - Chcą w ciebie wierzyć. Opowieści o tym, jak pomogłeś innej osobie w podobnej
sytuacji, są bardzo przekonywujące. Tak naprawdę, ludzie bardziej wierzą w dobra historię, niż
podpartą faktami statystykę. Prawda jest taka, że historia jest łatwiejsza do zapamiętania i bardziej
przekonująca niż duże zasoby danych. Problem w tym, że na opowieściach kompletnie nie można
polegać, gdyż nie odzwierciedlają rzeczywistości w żadnym sensie& ale to nie jest kurs o
rzeczywistości, to kurs o Ukrytej Hipnozie. Ludzie chcą WIERZY
3) Znaczenie- ludzie chcą zaznać poczucia  znaczenia w życiu. Potrzebujemy naszych mitów i
związanych z nimi rytuałów. Chcemy wierzyć w Boga, który stworzył Ziemię, że Jezus poszedł do
Nieba, że Mohammed wstąpił, że Budda powrócił jako Dalai Lama i wszyscy będziemy żyć
ponownie. Chcemy wierzyć, że nasza firma jest najlepsza. Chcemy wierzyć, że nasza szkoła jest
najlepsza i że mamy  najlepszego lekarza w województwie . Mamy potrzebę, aby wierzyć i
kreować uczucia będące poza naszym życiowym doświadczeniem. Potrzebujemy wierzyć, że istnieje
ostateczny powód czy plan, dla życia, którym żyjemy.
Kiedy ludzie usłyszą twoją historię i będzie ona tego warta, to opowiedzą ją innym. Tak z
doskonałych opowieści stworzysz  wirusa , który sam będzie się dalej rozprzestrzeniał.
Kevin Hogan  55 taktyk ukrytej perswazji 58
Sześć typów opowieści, które subtelnie wpływają na ludzi
(zobacz  Współczynnik Opowieści Annette Simmons)
1)  Kim jestem
Rozśmieszenie to dobra droga, by zacząć& ukrytą obronę. Minimalna samo-dezaprobata w
opowieści rozpoczyna długa drogę, która prowadzi do swobody w twoim towarzystwie.
Odsłonięcie przed drugą osobą swoich wad to dobry początek dla zbudowania więzi
emocjonalnej.
2)  Kim jestem tutaj
Nie jest dobrze udawać bycie  autentycznym , możesz przecież być autentyczny pozostając
sobą i pokazując otoczeniu swoje najlepsze cechy!
Jesteś w tym miejscu z powodu jakiegoś samolubnego powodu, czy jesteś po prostu
ambitny. Nie robisz nic bezinteresownie, nikt nie robi, więc nie staraj się i nie oszukuj
samego siebie.
Sukcesywne odbieranie telefonu w czasie dwóch pierwszych sygnałów dodaje ci zaufania i
bliskości tych, z którymi rozmawiasz.
3) Wizja
Kładziesz cegły, budujesz ścianę, czy stawiasz katedrę?
Wizja daje nam różne znaczenia.
4) Nauczanie
Chcę abyś z powodzeniem korzystał z Ukrytej Hipnozy. Już mówię dlaczego. Pamiętam,
kiedy mój syn miał dwa lata. Czołgał się w kierunku gniazdka elektrycznego...
Następnym powodem, dla którego cię uczę jest gość o nazwisku, Osama bin Laden i
wszyscy ci, do których wysłał swojego wirusa, oraz wszyscy ci, którzy stworzyli surowe
nakazy zniszczenia istnień ludzkich w tym życiu, aby osiągnąć sukces po życiu...
5) Wartości w akcji
W 1995 ktoś wyświadczył mi dużą przysługę. Przez całe moje życie nikt do tej pory nie
wyświadczył mi naprawdę dużej przysługi. Otrzymałem telefon...
I teraz jestem mu na zawsze oddany& .
...i to właśnie sposób, w jaki traktuję moich uczniów, którzy są zaangażowani w naszą
wzajemną relację.
Kevin Hogan  55 taktyk ukrytej perswazji 59
6) Wiem, co myślisz
Stwórz propozycję czy pomysł. Walcz o to. Pokaż, czemu jest dobrym pomysłem pomimo
argumentów przeciwnika. To jest sposób, w jaki mózg zinterpretuje sytuację w przyszłości.
Kształtowanie świata poprzez opowieść&
Historie kształtują świat bardzo skrycie. To, w co wierzymy jest prawdą w naszej specyficznej
społeczności. Te prawdy są bardzo podobne do tych, wyznawanych przez inne społeczności.
Prawie każda kultura posiada:
Mit Stworzenia
Mit o Powodzi
Mit o Zbawicielu
Mit o Zmartwychwstaniu
Mit o Wniebowstąpieniu
Mit o %7łyciu po Zmierci
Mit o Pewności w Prawdzie
Kevin Hogan  55 taktyk ukrytej perswazji 60
20 sposobów na opowiadanie historii w subtelny sposób i za
pomocą umiejętności wywierania wpływu
Celem komunikacji jest wpływanie na rozmówcę.
W tym rozdziale zamierzam pokazać ci jak wpływać na ludzi poprzez opowiadanie. Po pierwsze zamierzam
ujawnić 20 sposobów używania Ukrytego Wpływu na słuchacza w opowiadaniu, a potem pokażę DOKAADNIE jak
przekazać informację, słuchaczowi albo publiczności, w formie opowieści!
Większość aktów komunikacji nie kończy się sukcesem dotarcia do zamierzonego celu.
Dlaczego?
Bo większość z nich nie jest stworzona lub dostarczona celowo.
Ukryta Perswazja znajduje czasem najlepsze zastosowanie w opowieści... i sprawia, że historia ma większe
szanse w osiągnięciu zamierzonego celu... Przekonania innych do twojego sposobu myślenia.
Pomyśl, co się dzieje, kiedy większość ludzi opowiada historię, szczególnie w grupie. Historia jest nudna. Jest
o tym, jak samochód z naprzeciwka przeciął im drogę. Omal zginęli... Ludzie nie mogą się doczekać, kiedy będą mogli
uciec! Patrz...
& pokój był wypełniony ludzmi. Wszyscy siedzieliśmy przy jednym stole i jedliśmy. 22 osoby. Jeden duży, [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sportingbet.opx.pl
  • Podstrony